سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

تخته چند لایی

پیمانکارسا سایتی تخصصی در زمینه مشاغل و نیازمندی های صنعت ساختمان می باشد.

تخته چند لایی

۱۲۹ بازديد

تخته چند لایی

تخته چند لایی، از جمله مرغوب ترین و اصلی ترین تخته های موجود در بازار می باشند. تخته هایی که از اتصال و به هم چسباندن لایه های بسیار نازک چوب تولید می شوند.
اگر چه شماری از افراد بر این باور می باشند که تخته چند لایی همان تخته سه لایی می باشد، اما لازم است بدانید این تخته ها به صورت تخته های هفت لایی نیز تولید و عرضه می شوند. تخته هایی که یکی از ویژگی های آن ها، استفاده از لایه های مختلف در ساخت آن ها می باشد. لایه هایی که همواره دارای اعدادی فرد می باشند.

همچنین لازم است بدانید آنچه سبب استحکام و مقاومت بیشتر تخته چند لایی می شود، نحوه چینش و اتصال لایه ها می باشد.
تخته های چند لایی که امروزه توسط کشور های مختلفی تولید و عرضه می شوند. تخته چند لایی روسی و تخته چند لایی مالزی از جمله محبوب ترین تخته های چند لایی وارداتی موجود در بازار می باشند.

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم تخته چند لایی، به خصوص تخته سه لایی یا پلی وود یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تخته های قابل استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد. تخته چند لایی روسی و تخته چند لایی مالزی از پر مصرف ترین تخته های مورد استفاده در عرصه ساختمان سازی می باشد.

یکی دیگر از بهترین تخته های چند لایی، تخته چند لایی ضد آب می باشد. زیرا تخته چند لایی ضد آب، به دلیل آن که عایق آب و رطوبت می باشد قابل استفاده برای نما های خارجی نیز می باشد.
در ادامه شما را با کاربرد و اهمیت تخته چند لایی در صنعت های گوناگون بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کاربرد تخته چند لایی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، تخته چند لایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین تخته ها در صنعت های بیشماری می باشد. تخته هایی که از چوب درخت های مختلفی تشکیل و ساخته می شوند. این تخته ها که از آن ها تحت عنوان پلی وود نیز نام برده می شود، دارای انواع و ابعاد گوناگونی می باشند. تخته هایی که مهم ترین عامل در کیفیت و مقاومت آن ها نوع و جنس چوب به کار رفته در ساخت آن ها می باشد.

به گونه ای که در صورت استفاده از چوب های درختان نرمی مانند کاج و سرو تخته ها دارای مقاومت کم تری می باشند. این در حالی است که در صورت استفاده از چوب درختان سخت مانند توس و بلوط، تخته ها دارای استحکام بیشتری می باشند.

از دیگر کاربرد های تخته های چند لایی می توان به استفاده از آن ها در ساخت سازه های بتنی اشاره کرد. زیرا این تخته ها به دلیل داشتن قدرت تحمل بالا، قادر به تحمل فشار های حاصل از بتن ریزی نیز می باشند.

قیمت و فروش تخته چند لایی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، تخته سه لایی در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید و عرضه می شود. بدون شک یکی از عوامل موثر در قیمت و فروش تخته چند لایی در بازار امروزی ابعاد این تخته ها می باشد. همچنین از دیگر عوامل موثر در قیمت تخته های چند لایی می توان به نحوه تولید آن اشاره کرد.
به طور کلی نحوه تولید تخته های چند لایی به ۲ بخش تقسیم می شود:

تخته های چند لایی معمولی
تخته های چند لایی فشرده
علاوه بر ابعاد تخته چند لایی و نحوه تولید این تخته ها، میزان انعطاف پذیری و مرغوبیت آن نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت تخته های چند لایی می باشد.
همین مسئله سبب گشته تا امروزه برخی از سایت های فروش تجهیزات قالب بندی بتن با ارائه لیست قیمت های تخته های چند لایی، افراد را در انتخاب و خرید تخته های چند لایی مناسب همراهی نمایند. تخته زیرپایی

ابعاد تخته چندلایی:

ابعاد تخته چندلایی در کارخانه های مختلف به صورت متفاوت و با توجه به بازار هدف تولید می شود . عمده ابعادی که به کشور ابران صادر می شود معمولا در این ابعاد است.روسی ۱۲۲*۲۴۴ و ۱۵۲*۱۵۲ – چینی ۱۲۲*۲۴۴  – مالزی و اندونزی ۱۲۲*۲۴۴  – ایرانی ۱۲۲*۲۴۴ و ۱۰۵*۱۲۰ و ۱۲۰*۲۴۰ ضخامت این محصول از ۳ میلی متر شروع و در ضخامتهای ۳-۶-۹-۱۲-۱۵-۱۸-۲۱ و …… تولید می گردد.

نحوه خرید از مدرن چوب:

بهترین نوع نحوه خرید محصولات چوبی خرید حضوری می باشد . ولی با توجه به اینکه خیلی از مشتری ها به دلایلی نمیتوانند حضوری مراجعه کنند و همچنین مشتری هایی که از شهرستان قصد خرید دارند به دلیل مسافت و همچنین مشغله کاری براشون سخت هست که خودشون بیان و حضوری خرید کنند .

پیشنهاد ما به عزیزانی که میخواهند غیر حضوری خرید کنند این است که در مرحله اول تماس گرفته و اطلاع پیدا کنند که محصول مورد نظرشون موجود می باشد یا نه، درصورتی که محصولی که میخواهند خرید کنند موجود باشد و بعد از قطعی کردن قیمت نهایی میتوانند با یکی از باربری های مطمئن و قابل اعتماد که می توانند شماره تلفن آنها را از ۱۱۸ تهیه کنند تماس گرفته و در خواست ماشین کنندبعد اینکه ماشین بارگیری شد می توانند با راننده هماهنگ کرده و قبل از حرکت ماشین مبلغ محصول رو واریز کنند.

مجموعه مدرن چوب تمام تلاش خود را برای رضایت مندی مشتری انجام داده و همیشه ارائه محصول با کیفیت با قیمت مناسب را راهکار موفقیت خود می داند .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.